تاریخ و تمدن ایرانیان

 مقدمه 

برای بسیاری از علاقمندان تاریخ ایران باستان و محوطه های باستانی ایران شاید بزرگترین مشکل نبود پایگاهی در جهت معرفی این مساله است، جایی که به صورت پیوسته و داستان وار بتوانیم تاریخ ایران و جهان را مطالعه کنیم. متاسفانه در دنیای امروز پراکندگی اطلاعات باعث شده است تا سوشیال مدیا خود به محیطی نادرست برای اطلاعات جسته گریخته و پیوسته نادرست مبدل شود و از سویی دیگر، زبان سخت باستان شناس ها و تاریخ دانان باعث شده بسیاری از علاقه مندان از این موضوعات فراری شوند و بخش بزرگی از هویت و تمدن ایرانی به فراموشی سپرده شود.

هدف ما در آرکیوفشن، بیان تاریخ و معرفی آن به زبانی ساده و لذت بخش است، جایی که بتوانیم با بررسی های دقیق و علمی و کاوش های فراوان تاریخ را ساده تر بیان کنیم و آنرا به طعم لذت بخش مد ترکیب کرده و معجونی جدید را در اختیار شما قرار دهیم. بسیاری از مقالاتی که از این پس در اختیار شما قرار می گیرد خلاصه شده و ساده شده ی بسیاری مقالات علمی و تحقیقاتی می باشد، با ذکر ماخذ آن شما می توانید آنرا استفاده و باز نشر کنید. اگر نویسنده هستید و یا محقق با ما همکاری کنید تا مرجعی جامع بسازیم.

دستان شما را به گرمی می فشاریم.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش